Press ← and → on your keyboard to move between
letters
Dear FutureMe,
Seni o kadar seviyorum kiiiii ...
خیلی خوشحالم که به اون چیزی که میخواستی رسیدی و الان خیلی خیلی خوشحالی .... بالاخره رفتی به همون شهری که خیلی دوست داشتی و الان کلی داری لذت میبری . استانبولِ قشنگم 😍 و اینکه به همون کسی که میخواستی رسیدی و خیلی خوشحالی الان . اون خیلی خیلی مهربونه مگه نه ... خیلی عاشقین 🤩🥺👫🏻 ممنون که روی حرفت موندی و ثابت کردی میتونی و هرکی بهت خندید رو گذاشتی پشتِ سرت تشکر اصلی بابت اینکه خداوند خیلی کمک کرد بهت توی این راه و شرایطشو جور کرد واست و کائنات عزیزم . مرسی که همیشه و همجا مراقبمین .... خودتو دوست داشته باش . Öpöyurum
Sign in to FutureMe
or use your email address
Create an account
or use your email address
FutureMe uses cookies, read how
Share this FutureMe letter
Copy the link to your clipboard:
Or share directly via social media:
Why is this inappropriate?