A letter from Sep 1st, 2021

Time Travelled — almost 5 years

Peaceful right?

Jujan, Jujan aaaa, isa dyud sakoang mga ginaturing na main ogs huhuhu, love dyud baya taka HAHHAHA kani bitawng muabot ning email sa imoha 5 years from now, hunai ni ha, gibuhat nako ni the moment na nangayo kog gmail account ninyo sa gc HAHAHAHHA. Kibaw gud ka, believe kayko sa imoha kay maskin unsa struggles imohang ma experience or muagi sa imoha, dili gihapon ka ga give up maskin naay time na naga ingon naka sakoa na kagive-up-on na dyud ka. Thankful ra kayko oy kay nakaila tika huhuhuu, kung wala gud ka no, atay ambot nalang kung asa ko mag rants sakoang mga crushies ug unsa pana char. Ay naa diay koy ishare sa imoha, karemember ka atong time na nag sleepover ta ilang Alex kay mag study lagi kay naay exam kina ugmaan niya na cancel na tungod kay Covid? HAHAHHAHA nahunaan dyud ni ba, tung gatan aw tag yt sa laptop tapos nakahilata ra ta sa bed tapos patulog nako ato, na appreciate dyud nako tung pagbutang nimog kumot sakoaa, like small thing ra man siya pero baunon nako to hantod sa magtigulang nako ug muabot na ang end sa world HAHAHHAHHA. Unta pag maglabay na ang panahon, pansinanay ra gihapon ta ug stay friends ra gihapon, gina wish nako nga stay healthy ra, ayaw na sig skip meals kay unhealthy na skskkssk, unta ma achieve nimo imohang dreams ug unta maging stable imong life sa future, mwah!!! ❤️❤️ - Therese imong gwapa na frenny

Load more comments

Sign in to FutureMe

or use your email address

Don't know your password? Sign in with an email link instead.

By signing in to FutureMe you agree to the Terms of use.

Create an account

or use your email address

You will receive a confirmation email

By signing in to FutureMe you agree to the Terms of use.

Share this FutureMe letter

Copy the link to your clipboard:

Or share directly via social media:

Why is this inappropriate?