A letter from Jun 23rd, 2021

Time Travelled — almost 5 years

Peaceful right?

Dear FutureMe, Nasılsın? İnşallah iyisindir . Bu ara baya bı sıkıntılı günlerden geçiyorsunuz sen ve kardeşlerin . Gerçekten çok mutsuzsun hdhdhs annenin ölümü, annanenin ,dedenin ölümü , babanla ilgili mevzular ve bunlar böyle böyle gidiyo . Neyse amacım zaten sana bunları hatırlatmak değil . 'Saol ya hiç hatırlatmadın.' dediğini duyar gibiyim dhxhxj herneyse inşallah mutlusundur istediğin uniyi kazanmış şuan okuyor ya da bitirip bı iş sahibi olmussundur . Bu sene üni sınavına giriyorsun gerçi eğer insallah bu sene kazanırsan istediğin bölümü çoktan çalışıyor olacaksın . Umarım gelecekte birşeyler değişmiştir. İyi manada . Annenin ölümünden beri çok kötü şeyler yaşadınız artık rahata ermek çok güzel olurdu. Lütfen mutlu olalım .(not evlen artık yada sevgili falan sap sap nereye kadar reis)

Load more comments

Sign in to FutureMe

or use your email address

Don't know your password? Sign in with an email link instead.

By signing in to FutureMe you agree to the Terms of use.

Create an account

or use your email address

You will receive a confirmation email

By signing in to FutureMe you agree to the Terms of use.

Share this FutureMe letter

Copy the link to your clipboard:

Or share directly via social media:

Why is this inappropriate?