Press ← and → on your keyboard to move between
letters
Dear FutureMe,
Nasılsın? İnşallah iyisindir . Bu ara baya bı sıkıntılı günlerden geçiyorsunuz sen ve kardeşlerin . Gerçekten çok mutsuzsun hdhdhs annenin ölümü, annanenin ,dedenin ölümü , babanla ilgili mevzular ve bunlar böyle böyle gidiyo . Neyse amacım zaten sana bunları hatırlatmak değil . 'Saol ya hiç hatırlatmadın.' dediğini duyar gibiyim dhxhxj herneyse inşallah mutlusundur istediğin uniyi kazanmış şuan okuyor ya da bitirip bı iş sahibi olmussundur . Bu sene üni sınavına giriyorsun gerçi eğer insallah bu sene kazanırsan istediğin bölümü çoktan çalışıyor olacaksın . Umarım gelecekte birşeyler değişmiştir. İyi manada . Annenin ölümünden beri çok kötü şeyler yaşadınız artık rahata ermek çok güzel olurdu. Lütfen mutlu olalım .(not evlen artık yada sevgili falan sap sap nereye kadar reis)
Sign in to FutureMe
or use your email address
Create an account
or use your email address
FutureMe uses cookies, read how
Share this FutureMe letter
Copy the link to your clipboard:
Or share directly via social media:
Why is this inappropriate?