Press ← and → on your keyboard to move between
letters
Dear FutureMe,
انا في بداية العشرينات ولسة في بداية مشوار الجامعة معرف وش اقول ومدري اذا بتفتحي الرسالة بس انتي الوحيدة اللي بتخليني استمر عشانك ماابي اذكرك بحاضري اللي هو ماضي بس انا واثقة انك بتتخطي كل هذا وتكوني اللي انتي تبغيه واتمنى انك سعيدة وتخرجتي وعندك كلشي تبيه لما تقرين ذي الرسالة احبك وصح تذكري دايم بمشوارك بعد الجامعة انه الهدف الجاي سعادتك لنفسك واهمشي حبك لنفسك ولا تنسي روحك الحلوة ولا تتغيري ع اللي تحبيهم خصوصاً امل هابي بيرث داي واخيراً صرتي عمرك 25 سنة احبك كوني قوية دايماً وودي افضفض بأشياء ثانية بس اعرف بتنحرجي منها سو خلها لنفسنا افضل ودي اطول بكتابة الرسايل بس مدري.. استمتعي بيومك ومع اللي تحبين احبك😔😳💙
نفسك القديمة"موانا"
Epilogue
27 minutes laterصحيح...
This user has written an update to this letter.To see what they wrote, please
Sign in to FutureMe
or use your email address
Create an account
or use your email address
FutureMe uses cookies, read how
Share this FutureMe letter
Copy the link to your clipboard:
Or share directly via social media:
Why is this inappropriate?