Sevgili ben
İyimisin?
Ben bir değişim aşamasındayım galiba eski heyecanım, motivasyonumu, hevesimi, coşkun kaybettim galiba
Şuan da hiç Bi açıdan. Sağlıklı değilim
Motivasyon deyip geçme hayata bağlayan küçük Bi ipim bile yok şuan
Kendimi kaybettim galiba, sürünüyorum
İyi değilim,
Epilogue
about 2 years later
artık iyisin ,iyiyiz hamdolsun
hatta şuan İnönü...
Uuomkymoru ıiybldgiasra nüiiiisnrvsteen btd)iae rltahıa ieaidknnnnt cmnabğaduomo dar(bu oynyt,ğdrıiiesmaizu.
Kınsaye imsshyoreitum cşuouyk eeikys şdtteeid nıya sitğmsetihi nkisdee ıdavkr edneb rfautokaaş,nık,nlıgl ve naehyceı. Oanl lgeen bu maa iiy zbei salkığıl beenc. Dinkmieiz unayrızto kyıaarıdznf ve kafırl ııağmdoz. Eyleşr adu altdrınhala reh niçi ueivmognryü yain eügzl raeziamyihll aramçıalm var edelmikn lşaeevlv zlegü mayuyşıor uudummuz var nalar vee ımçbouaraly dliieviemrsk oayriınnum gnü mrrlzöoüuymydüü)şünou( kuuoynşruom baiikt aahlla noa rmdoyeiu udınmaıyğ.
This user has written an update to this letter.To see what they wrote, please
Press ← and → on your keyboard to move between
letters
Sign in to FutureMe
or use your email address
Create an account
or use your email address
FutureMe uses cookies, read how
Share this FutureMe letter
Copy the link to your clipboard:
Or share directly via social media:
Why is this inappropriate?